logo
ArEn

نتایج جست و جو:

52

تعداد نتایج:

52

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بازشناسی تفسیری مفهوم قرآنی «قرض حسن»

کلیدواژه: انفاق ؛ آیات قرض حسن ؛ تفسیر اقتصادی ؛ جهاد مالی و جانی ؛ صدقه ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: فقهی زاده، عبدالهادی

ناشر: مطالعات تفسیری

 قرض الحسنه مصطلح است و به مبادلات مالی اختصاص ندارد و انفاق, صدقه, جهاد با مال و جان و آنچه را به قصد تقرب به خدا به دیگری بخشیده و عوضی برای آن مطالبه نمی شود, در برمی گیرد. ازآنجاکه این مفاهیم در معامله با خدای متعال معنا پیدا می کنند, بازپس گرفتن عوض از افراد ذی نفع در آنها مطرح نیست. درعین حال,... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر هوش تجاری برکسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: مزیت پایدار ؛ مزیت پویا ؛ مزیت متجانس ؛ مزیت مرکب ؛ مزیت مشهود ؛ هوش تجاری

نویسندگان: حاجی زاده ، مهدی ؛ ولی زاده ، حبیب

ناشر: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربوط به کلیه کارکنان شاغل در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد که براب... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

توسعه خدمات مالی - اعتباری و نهادهای مالی غیر بانکی با تأکید بر بخش روستایی

کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد

نویسندگان: حسن زاده، علی

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

سنجش اثربخشی تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران و اولویت بندی عوامل آن( مورد مطالعه شعب استان آذربایجان غربی)

کلیدواژه: اثر بخشی تبلیغات ؛ انتخاب مشتریان ؛ تبلیغات

نویسندگان: ابراهیم زاده ، عادل

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو، گروه مدیریت

صندوق های قرض الحسنه که با دیدگاه سیاسی، انقلابی و اقتصادی در سال 1346تاسیس شدند و بعد از انقلاب، تحت نظارت سازمان اقتصاد اسلامی به فعالیت خود به طور رسمی و قانونی ادامه حیات دادند، اکنون معضلی برای اقتصاد ایران شده اند. مشکل ورشکستگی برخی از این صندوق ها کم کم به بحران ملی تبدیل می شود که گذشته از ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تحلیل زیان دهی تعاونی های روستایی و اولویت بندی راهکارهای ساماندهی آنها (بررسی موردی: استان یزد)

کلیدواژه: استان یزد ؛ اولویت بندی ؛ تعاونی های روستایی زیان ده ؛ روش AHP ؛ ساماندهی تعاونی ها

نویسندگان: دهقانی زاده، مجید

ناشر: برنامه ریزی و بودجه

هدف اصلی پژوهش‌حاضر، بررسی دلایل و ریشه‌های ضرر و زیان تعاونی‌های روستایی و بیان راهکارهای اجرایی و اولویت‌بندی آنها برای ساماندهی و بهبود وضعیت تعاونی‌های مذکور است. زیرا تعاونی‌های روستایی به لحاظ ماهیت شبکه‌ای و مردمی بودن، از امکانات و شرایطی برخوردار است که در صورت حمایت و مدیریت صحیح و کارآمد،... ادامه

سال:1390

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل